Bolaget skall driva konsultverksamhet inom området mjukvaruarkitektur och mjukvaruutveckling ävensom driva annan därmed förenlig verksamhet. Därtill forskning och utveckling av mjuk- och hårdvara inom virtuell verklighet (VR).
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 311 | 3 306 | 3 334 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 697 | 645 | 563 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 698 | 645 | 562 |
Årets resultat (tkr) | 546 | 503 | 440 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 364 | 1 271 | 1 312 |
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 311 | 3 306 | 3 334 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 697 | 645 | 563 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 698 | 645 | 562 |
Årets resultat (tkr) | 546 | 503 | 440 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 364 | 1 271 | 1 312 |
Tillgångar (tkr) | 1 364 | 1 271 | 1 312 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 850 | 784 | 680 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 514 | 487 | 631 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 364 | 1 271 | 1 312 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 480 | 400 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 656 | 1 653 | 1 667 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 21.1% | 19.5% | 16.9% |
Soliditet | 62.3% | 61.7% | 51.8% |
Kassalikviditet | 265.4% | 261.0% | 207.9% |
Bolaget skall driva konsultverksamhet inom området mjukvaruarkitektur och mjukvaruutveckling ävensom driva annan därmed förenlig verksamhet. Därtill forskning och utveckling av mjuk- och hårdvara inom virtuell verklighet (VR).